Farsyah Service Gallery: Kisah Angry Birds

Custom Glitter Text

Farsyah Service Gallery

...Laksanakan Impian Anda Disini...

Sabtu, 29 Oktober 2011

Kisah Angry Birds

Hai... Selamat Datang ke kelab Angry Birds..


Harini kite akan bercerita mengenai Angry Birds & Kengkawannya... Hihihi... Sesuka ati je kan....
Tak pe, pertama saya akan kenalkan Ketuanya dulu ye...

"... Sayalah ketua Angry Birds...Hahahaha... Garang x, saya??? Mari saya kenalkan kengkawan saya yang lain pula... "


Ini lah kengkawan saya yang selalu bersama saya...
Kami adalah Angry Birds Team...... Yeahhhhhhhhh !!!!!!!!



Akhirnya kami telah di packing untuk dihantar kepada tuan baru kami... Sedihnya kami.... Apapun terima kasih kepada tuan baru kami yang telah membeli kami...


Hehehehehe... Inilah kisah kami di Angry Birds Team... Terima kasih kepada Puan Suhana kerana sudi menempah Angry Birds di FSG.. Lenkali order lagi ye...



Label:

0 Ulasan:

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama



Lady Bug Note Generators